REPARATIE IN DE WINKEL EN OPHAALSERVICE

    FAQs

    FAQs

    Veelgestelde vragen aan

    BEZOEK ONS

    Veelgestelde vragen


    Bekijk hieronder enkele veelgestelde vragen & antwoorden,
    of bel naar +31 455712667

    • Wat zijn de populairste reparaties?

      De populairste reparaties voor telefoons en tablets zijn:


      1. Scherm reparatie


      2. Waterschade


      3. Glas reparatie


      4. Batterij of accu vervangen


      5. iPhone herstellen


      6. Onderdelen vervangen


      7. Telefoon reinigen

    • Wat is jullie adres?

      Onze winkel is gevestigd op Sarolestraat 43, 6411 LR Heerlen. Er zijn parkeerplaatsen voor de deur.

    • Hoe kom jullie tot de prijs van een reparatie?

      Wij hebben altijd eerlijke en transparante prijzen. Dit houdt in, dat wij altijd een opbouw kunnen geven van de prijs die wij rekenen.  Een voorbeeld: Samsung Galaxy S6 display vervangen = 159,99 euro incl. BTW  Het display kost 95 euro ex btw Wij rekenen 35 euro ex btw aan arbeid Dan komt er nog 21% BTW op. Samen is dit ongeveer 159,99 euro incl. BTW  Het arbeidstarief is opgebouwd uit: – Arbeid van de gekwalificeerde expert. – Drie maanden garantie. – Onderhoud van onze apparatuur en al onze onroerende zaken.

    • Moet ik een afspraak maken?

      Indien je jouw telefoon binnen de gecommuniceerde tijd klaar wilt hebben adviseren we je om een afspraak te maken. Je mag natuurlijk ook altijd gewoon langskomen tijdens onze openingstijden. Soms kan de reparatie wegens drukte langer duren als je geen afspraak hebt.

    • Gebruik jullie altijd originele onderdelen?

      Waar mogelijk is, gebruiken wij originele onderdelen.

      Wanneer een origineel onderdeel niet meer leverbaar is of nog niet te krijgen is, zullen we dit eerst met je communiceren. Voor iPhone-display-reparaties kan je zelf de kwaliteit kiezen. Dit hebben wij gedaan om verschillende prijsklassen aan te kunnen bieden.

    • Worden er onderzoekskosten in rekening gebracht?

      Als een reparatie niet lukt doordat er bijvoorbeeld iets anders kapot is, zijn er geen onderzoekskosten. Indien je toestel waterschade heeft zijn de onderzoekskosten altijd 29,99 euro incl. BTW, dit komt omdat er vaak veel tijd nodig is om te controleren of het apparaat te maken is. Als het probleem niet concreet is (bijvoorbeeld het apparaat geeft geen beeld, maar het scherm is niet stuk), dan zijn de onderzoekskosten 19,99 euro incl. BTW als het niet te maken is.


      Ook brengen wij onderzoekskosten in rekening wanneer je de reparatie annuleert nadat je deze hebt bevestigd.

    • Waar en hoe moet ik mijn apparaat opsturen?

      Indien je zelf je apparaat naar ons opstuurt, kan dit naar:


      Parkstad Mobile Factory 

      Saroleastraat 43

      6411 LR Heerlen

      Nederland


      Heb je een toegangscode of patroon op jouw apparaat? Stuur deze dan mee of verwijder deze voor het opsturen!

      Verwijder jouw SIM-kaart en SD-kaart wanneer deze niet nodig zijn voor de reparatie.

      Bescherm jouw apparaat en pakket goed tegen schade tijdens transport.

      Verzend jouw apparaat aangetekend / verzekerd indien dit mogelijk is.

      Vermeld duidelijk jouw referentienummer op en in het pakket.

    • Welke verzendmogelijkheden zijn er?

      Wanneer je jouw apparaat door ons laat repareren en je kiest voor ‘halen en brengen’, halen wij het apparaat met UPS bij je op.

      Het apparaat wordt na reparatie geretourneerd via PostNL. Indien je liever jouw apparaat door UPS wilt laten verzenden, geef dat dan zo snel mogelijk aan.


      Als je zelf je toestel naar ons opstuurt, maakt het niet uit welke vervoermaatschappij je kiest. Het apparaat wordt na reparatie geretourneerd via PostNL. Indien je liever jouw apparaat door UPS wilt laten verzenden, geef dat dan zo snel mogelijk aan.

    Share by: